27 02 2009

nişan süslemeleri





Biz yüzüklerimiz taktığımız törende ufak bir yer tutmuştuk ama masa süslemeleriyle ilgili olarak SNS firmasından Çiğdem Hanım' la çalışmıştık. Çiğdem Hn. dünyanın en pozitif insanlarından biri. Ekip olarak inanılmaz güleryüzlüler ve sizi memnun etmek için herşeyi düşünüyorlar. Fiyat aralığı da piyasaya göre tercih etmek için artı bir neden.
Bu yakınlarda nişan, düğün, vs organizasyonlarınız varsa mutlaka SNS Organizasyon' a uğrayın derim. Benim masa süslemelerim krem dantel şeklindeydi. Ve masaların ortasındaki aynalar, Işıltılı şamdanlar ile ayrıntılardaki kullandıkları gümüş gri süslemeler son derece uyumluydu. Törenin gerçekleştiği salondaki garsonlar bile- daha önce hiç nişan düğün yapmakdıkları için- salonu tanıyamadık demişlerdi.
Nişan tepsisi yazısından sonra bu fotoğrafları ve süslemeleri paylaşamadığımı hatırladım. Bir süre daha evlilik hazırlıkları yazıları devam edebilir :)
SNS Organizasyon' un belli bir internet sitesi olmadığından isteyenlere yorum alanından telefon ve adreslerini verebilirim.

23 yorum:

  1. gizoş merak ettim bende alabilir miyim telefonlarını muck!

    YanıtlaSil
  2. Bu organizasyon isi dipsiz bir kuyu valla..Yapilacaklarin parayla orantili olarak siniri yok :)

    YanıtlaSil
  3. Gizoş çok beğendim canım telefonlarını yazarmısın şirine not edeyim bende :)

    YanıtlaSil
  4. gizemcim senin masa süslemelerinde hakikaten çok hoştu,özellikle masada dantel kullanılması ayrı bir hava katmıştı

    YanıtlaSil
  5. mervecim
    312 417 25 13-14

    Esat Cad. No:35/A-B
    K.Esat Ankara

    ben de seni opuyorum!

    YanıtlaSil
  6. değil mi serpil yaaa :)
    o peçetelikler o kelebekler o masalar anı defterleri süslemeler herşey çok özel ve çok zevkliiii :)

    YanıtlaSil
  7. lalcim inşallah seninkiler de muhteşem olur :)not et bakalım şirine :)

    bernush yaa değil mi? insan düşünmüyor belki ama o kadar değişik hoş bi hava veriyor kiii ...canım saol :)

    YanıtlaSil
  8. herşey tam Gizoluk, şık, zarif çok güzel..
    mucks sana

    YanıtlaSil
  9. aksesuarlar çok güzel gerçekten, kimbilir masalarla nasıl güzel bir uyum içindeydiler.. bu evlilik hazırlıkları da devam edebilir çok güzel şeyler paylaşıyorsun :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güsel yapmışlar beğendim.Seni unuttum yine düğün şeyleri yascam sana söz.

    YanıtlaSil
  11. gizemcim fotoğrafların çok güzel.bende kaydettim telefonu.:)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel şeyler var yaaa.
    Bayılıyorum böyle gördükçe:)

    YanıtlaSil
  13. gizoss nerelerdesin ses ver :)

    YanıtlaSil
  14. rica ederim mervecim :)

    lalecim yaa sımartıyosun beni şeker!benden de sana kocaman opucukler :)

    merbecim begendiğine cok sevindim...valla evleneceklere yardım :PP teşekkürler...

    dishycim yazarsan bakarım bi ara :) sevgiler

    duru bi ankaralı olarak sana da lazım :) düğünlerde de çok güzel işler yapıyorlar... kına da da :) sevgiler ...

    zarifecim darısı başına hayatım :)
    tabiki hayırlısı da asıl ist buraların mekanıııı :) senin olsa neler olur neler :)

    YanıtlaSil
  15. Gizmoooo..nolur beni affet.. :) http://kolyekolik.blogspot.com/2009/03/mimmummum.html

    YanıtlaSil
  16. nergis saol merak ettiğin için canım,
    evdeyim yıllık iznimden 3 gün aldımmmm! dün cok fena çalıştım 55 sf olduk :P ama daha taslak nergiscim beaaa!
    ah ah bi de dağılmadan güzel güzel çalışabilsemmm
    bugun dagınıgım da biraz :)
    saol canım ama düşündüğün için!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ay o süsleme işine ne kadar eğilirsen o kadar batıyorsun :)) Biz de organizasyon şirketine bırakmıştık, hiç pişman olmadım. Mükemmel yaptılar.

    YanıtlaSil
  18. Süsleme işi önemli ve zor..."ne kaa ekmek o kaa köfte" misali yani para çoğaldıkca herşey dahada güzel olur değilmi?

    YanıtlaSil
  19. Selam Gizem bende nişan hazırlıkları yapıyorum yazını görünce çok sevindim birden ama Ankara'daymış yaa. İstanbul'da bildiğim bir çok organizasyon şirketi var ama hepsinin fitayı uçmuş resmen :) uygun ve aynı zamanda kaliteli nereden bulcağımı düşünüyorum!!!!

    YanıtlaSil
  20. HERKEZE MERHABALAR

    MERVE HANIM SİZEDE MERHABA
    BEN SNS ORGANİZASYON ÇİĞDEM KILINÇ YORUMLARINIZI OKUDUM VE ÇOK MUTLU OLDUM .
    TEŞEKKÜR EDERİZ .
    ASLINDA BİZ TAŞINDIK .
    KOZA SOKAK 58 / 7 G.O P. ANKARA
    www.snsorganizasyon.com ADRESİNDEN DE BİZE HERZAMAN ULAŞABİLİRSİNİZ .

    YanıtlaSil
  21. çiğdem hanım yorumunuza çok sevindim :)
    izninizle yeni bir yazı konusu yapıyorum, internet sitenizi yazmak için,
    sevgiler

    gizem

    YanıtlaSil
  22. gerçekten blogunuzu beyendim başarılarınızın devamı dileğiyle iyi çalışmalar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)