5 12 2009

royal halı taş baskı modelleri









Eklediğim resimler birer fotoğraf değil, birer halı!

Bu desenler Türk Patent Enstitüsü' nün korumasında olan Royal Halı' nın taş baskı desenli halıları. Ne kadar farklı duruyorlar değil mi? Geçenlerde arabayla Esat Caddesi' nden geçerken bir de baktım ki bir halı mağazasının vitrinini süslüyorlar. Ve gerçekten de birebir aynı duruşla. Gidip yakından inceleme fırsatım olmadı fakat çok güzel duruyorlardı. Bugün babamla yürüyüşe çıktığımda ziyaret etmeyi planlıyorum.
Aslında taş baskı desenli halıyı ilk çıkaran farklı bir dokumayla Step Halıdır, bilirsiniz. Fakat fiyat da çok önemli bence. Royal Halı' nın fiyatlarına şöyle bir baktım da internette. Çok makul geldi. Evlilik hazırlığı yapanlara duyrulur.

Sürekli taşlardan gidiyoruz ama hadi bakalım :)

7 yorum:

  1. bence step halının taşlı halıları çok daha güzel..aynı çarpıcılık royal'de yok..

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için çok teşekkür ederim. Klasik halı modellerinden çok sıkılmıştım. Bunlar çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  3. Ben Step halının hiç bir modelini beğenmedim nedense o fiyatlara yazık!! Bu tarz halılarda yakından incelediğim kadarıyla düz bir zemin yok..Bu rahatsız etmişti beni..Benimde hala halı eksiğim var royal halı bayii bulup incelemek lazım düzse yani desenler sadece renklerden oluşuyorsa alabilirim..Çok hoş duruyor buradan çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. Gizoş'um ben mobilyama uygun halıyı Royal Halı'da buldum, aldım. Çok memnunum ama bu taş ve yaprak desenli halılarını çok beğenmedim nedense. Aslında görmekle, mobilyaları döşenmiş bir odaya sermek arasında çok fark var. Ben aldığım halıyı ilk görüşte çok beğenmedim. Denemek için eve getirttim, serdim ve aldım. Gerçekten çok uygundu. Mağazada beğendiğim hiçbir halı ise uymadı mobilyaya.
    O yüzden halı alışverişini en sona bırak.
    Kalite açısndan Royal Halı çok çok iyi değil ama. Yani ömürlük bir halı değil.

    YanıtlaSil
  5. uygun dekorasyonla çok güzel olabilir çok orjinal bi fikir bu !

    YanıtlaSil
  6. halısıyla mutlu yaşayan herkese sevgiler :)
    benim için de halı çok önemli :)

    yass eminim senin halıların güzeldir :)
    daisy gidip yakından bakmak lazım :)
    serpilcim bakar bakmaz düşüncelerini yayınlar mısın ben hala gidemedim :)
    nazo iyi fikirmiş denemek üzere getirtmek güle güle kullan canım! :)
    seyhancım bencede :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Evet, birçok halıcıda fotoğrafa benzeyen halılar gözüme çarpıyor. Klasik zevklere sahip biri olarak desenli, Anadolu dokuma tarzında işlenmiş halılar en sevdiğim halılar olarak kalacak sanırım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)