21 03 2010

royal bone china: kemik tozu yemek takımları






Kemik tozu/ mermer tozu içeriğe sahip porselen yemek takımları hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Ancak evlilik hazırlığında olan pek çok gelin adayı inanın bu konuya deli gibi kafa patlatıyor :) Çeyizlerle ilgili tüm yazılarım burada hatta.
Nereden mi biliyorum?
İşte ben!
Nerdeyse piyasadaki ortala bir çeyiz seti kadar fiyatları var.
Ama diğer porselenlere de elim gitmiyor
Hatırlarsınız belki şu ürünleri almıştım daha önce Jumbo' dan. Yemek takımı dahil değildi. Sadece tencerelerim, çatal bıçak takımlarım, cezve setim, çaydanlık ve tavalarım vardı içinde. Şimdi ise yaklaşık 1 yıldır gidip gelip raflardan incelediğim Royal Bone China serisinin yine Jumbo mağazalarında indirime girdiğini gördüm bu haftasonu.
Ne yapsam alsam mı?
Bu konuda sizden yardım istiyorum.
Alan, kullanan, ya da almayı planlayan gelinlerimizi yorum alanına davet ediyorum! Memnun musunuz? Bu paraya değer mi? Bir kere mi alınıyor böyle şeyler? Yazalım öğrenelim :)
Sevgiler!

20 yorum:

  1. kesinlikle değer tabi eğer bütçen uygunsa en azından misafir yemek takımını bu takımdan yana kullanmanı öneririm..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bir kere alınıyor böyle şeyler doğru ama ne biliyim kırılır dökülür her şey olabilir; ben daha uygun bişey alıp rahat rahat kullanmak isterim gbi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. tatlım ben de jumbodan çatal bıçak takımı tencereler çaydanlık cezve vesaireleri almıştım..ama yemek takımını beğenememiştim,,daha geçtiğimiz hafta jumboya gidip sordum kare yemek takımı var mı diye, nisan ayında yeni porselenler gelecek ama kare yok içlerinde demişlerdi..
    son fotoğrataki takımı çok beğendim.eğer indirimdeyse sanırım ben alırım ve sana da almanı tavsiye ederim..çünkü ben bu yemek takımının yanında ikeadan günlük yemek tabakları ve tatlı tabakları aldım..böyle dengeleyebilirsin..

    YanıtlaSil
  4. Gizoşum bence alma :) Bir sürü başka eksiğini tamamlarsın o parayla. Dicem amaaa senin ne kadar uzun zamandır gidip gelip baktığını bildiğim için ses etmesem mi diye de düşündüm yani :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım modellere...
    konuyla ilgili olarak bir bilgim yok açıkçası ama güzel bir yemek takımı misafir ağırlamada makbule geçiyor.Makul fiyatlarda ise alınabilir.

    YanıtlaSil
  6. hiç düşünme bence al,duruşu bile bie başka çünkü . tek dikkat etmen gereken nokta var: bulaşık makinesinde yıkarken tablet deterjan değil , jel deterjan kullan.Bunun dışında kullanımında herhangi bir problem olmuyor.Çok da asil duruyor sofrada.hem demişler bilirsin ucuz mal alacak kadar zengin değilim.
    Şİmdiden güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  7. Bence eğer kareyse modeli alma derim çünkü kare bir zamanlar çook modaydı..gerçi moda olarak düşünmüyor sevdiğin için almak istiyorda olabilirsin :) ama ben kare modellerin hem kullanışlı,hem de masa dekoru açısından kısıtlayıcı olduğunu düşünüyorum..ama karar senin tabi gizom kullanacak sensin.. :)

    YanıtlaSil
  8. bebeim bende yeni aldım...benimkide bone china ama royal değil beğendiğim model 4 küsürdü...ama o kadar çok araştrdım ki herkese fikir sordum akıl aldım...kıyamadım o kadar para vermeye neticede 1 parçası eskilse takım bozulmayacakmı her sene ayrı model çıkmıyormu?
    bi süre sonra yenileri alınmıyor mu?
    evimize gelen her insan(misafir)bizim kadar hassass mı?

    herşey dörtlük dörtlük olmayıversin 4 değil de 2 olsun dedik essenin indirimden yararlanıp son derece şık ve sade bir bone china yemek takımını aldık...

    kızın biri çeyizini evine sermiş masada yemek takımı sergileme amaçlı dizdiklerinde yanlışlıkla masa devrlmiş ve yemek takımı mort...kız kriz geçirmiş...

    diyeceğim o ki herşey mükemmel olmasın nazar değmesin hem:)

    herşey gönlünce olsun...güzel günlerde kullanabilelim inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Çok şıklar beğendiysem durma derim :p Ben 10 yıldır kullanıyorum bu marka değil ama bişey olmuyor neticede.. Günlük olarak daha uygun bişey seçersin ama 1 tane şık takımda şart.. Keseni zorlayacaksan değmez başka yerli markalarda var ve aynı işi görüyor neticede.. Bilmem yardımcı olabildim mi :pp

    YanıtlaSil
  10. Gizemciğim çok beğendiysen almadığın için aklın kalacaksa almalısın ama unutma her eşyanın bir ömrü var yani bunları alıp yıllarca kullanmaktan sıkılabilir veya bir süre sonra çıkan yeni modelleride beğenebilirsin. bu dediklerim gerçi tüm eşyalarda geçerli o ayrı tabii :))

    YanıtlaSil
  11. Gizmocan,Bence de tek dikkat etmen bulaşık makinesinde yıkanabiliyor mu? Bence bu çok önemli..İlk önce aman nolucak elde yıkarım diyosun ama kalabalık bi misafir grubunun ardından o yorgunlukla bulaşık makinesine yerleştirmek sanki bana daha kolay gibi geliyo :)çok şık takımlarmış hepsi.. bu arada çatal bıçak takımımız aynı gibi.. benimki de mat ama biraz daha oval olanı.. tek kötülüğü üzerindeki su lekelerini çıkarmanın biraz uğraştırıcı olması.. ama hrkes görünce çok beğeniyo.. kolay gelsin sana seçiminde.. :)

    YanıtlaSil
  12. Bal kabaklarının geldiği nokta ilgimi çekti ama yazamadım yoruma kapalıydı..yinede yazdım kusura bakmayın, çok hoş geldi bana.

    YanıtlaSil
  13. Her evde oluyor mutlaka misafir için bir takım..Bende kemik tozu bone china aldım çok da memnunum..Ben esse'den almıştım indirimli çatal kaşıkla beraber uygundu fiyatı..
    Evet bir kere alınıyor , böyle şeyler..

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum çok faydalı oldu... benim begendiğim model hem bulaşık mak girebilen hem de mikrodalgaya girebilen bir model
    fiyat olarak da aslında pahalı oldugunu biliorum ama birkez alınıyor diye de almak istiyorum :)
    bakalım sanırım bu hafta karar vereceğim herkese sevgiler :))

    YanıtlaSil
  15. Gizemcim ne kadara inmiş fiyatları...Benimde misafir takımı olarak iyi birşey almak istiyorum.Esseninde bone chinaları güzel geldi bana...ama bazı yerlerde yıkanınca kenarındakiler çıkıyor diye okudum.

    YanıtlaSil
  16. 1690 taksitli, 1500 tl peşin fiyati....

    YanıtlaSil
  17. boyle seylerin insanin icine sinmesi cok onemli, ne de olsa yillarca seninle beraber... sonradan keske 3kurus fazla verseydim de otekini alsaydim diye hayiflanabilirsin... bende son resimdeki takimdan var, masa ortusu, pecete vb. aksesuarlar acisindan sade bir model daha fazla secenek sunabiliyor insana... bulasik makinesinde jel deterjan kullanmak cok onemli bir konu... genel olarak dolapta beklese, yilda birkac kez kullanilsa bile deger bence... kolay gelsin sana... sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. canım kaç para? yani neye değeceğini bilmem lazım önce:) Ben de kare takım istedim fakat beğenemedim sonra aceleye geldi yuvarlak normal set aldım ama bunun da deseni çok hoş-etnik..
    bu kemik olayı çok hoş sanırım aşınma vs olmadıgı ıcın cok pahalı bır de jumbo eksenlı oldugu ıcın:)
    9 aylık evlıyım nerdeyse,ıcıne ne sıncekse onu al canım...sonucta kırılırsa pahalısı da ucuzuda kırılıor sonucta hepsıne uzulur ınsan dımı:)
    evlılık surecınde kendını cok sıkma...hersey rayına cok guzel gırıyor ve bır zaman sonra aldıgın en pahalı seyın en guzelın seyın bır ust modelı cıkıyor ve gozun alıstıgı ıcın senınkı sana baıst gelıyor..bızım salona kım gırse ''vavv'' yapar,ılk zaman banada oyle gelırdı ama sımdı normal gelıyor:))

    YanıtlaSil
  19. kırmızı ve selin yorumlar için cok teşekkür ederim.
    selin haklısın sanırım :)

    bu arada taksitli fiyat 1690 dı peşinde ise 1500 tu sanırım

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  20. bone china diye aratınca senin sayfanı buldum gercekten cok guzel bir takım begenmıssıniz gizemcm nerden fiyat aldınsa ben de bir gidip bakmak istiyorum cnm bide ben merak ettim biriniz cevaplarsa cok sevinirim ben cevhir de bir magazaya sormustum 5 sene kırık parca garantisi veriomus dogruluk payı varmıdır budun ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)