25 05 2013

düğün.com


Bugün sizi internette gezerken tanıştığım bir siteyle, Düğün.com ile tanıştırmak istiyorum.
Düğün.com düğün hazırlığı sürecindeki gelin ve damat adaylarının en yakın arkadaşları olacak tarzda bir site. Sitede düğününüz ile ilgili her şeyi bulabiliyorsunuz.
Örneğin gelinlik mağazalarından, düğün mekanlarına, gelin arabasından, düğün davetiye firmalarına kadar şehrinizdeki firmaları listeleyebiliyorsunuz. Beğendiklerinizden online olarak sadece bir kaç tıkla fiyat teklifi ve randevu alabiliyorsunuz.
“İyi de ben bu işe yeni başladım, ne yapacağımı, önce hangi firmadan teklif alacağımı, düğün bütçemin sınrını aşmamak için hangi kalemin ne kadar olması gerektiğini bilmiyorum..” diyenler... Düğün.com sizleri de düşünmüş. Önce “buradan başlayın” kategorisindeki yazıları bir güzel okuyorsunuz. Sonra sizin için uzmanlar tarafından hazırlanmış araçları kullanmaya başlıyorsunuz. Örneğin ajandam aracı düğün tarihinize göre size ne zaman ne yapmanız gerektiğini hatırlatırken, bütçem aracına tüm kalemler için kafanızdaki ücretlendirmeleri girerek bütçenizi kontrol altında tutuyorsunuz!
“Tamam da ben ne istediğimi bile bilmiyorum...” diyorsanız, öyleyse galeriler ile başlamanızı tavsiye ederim. Gelinlik, nikah şekeri, davetiye... Her konunun galerileri var. Bakıp ilham alın, yeni trendleri öğrenin, ne istediğinizi bilin diye.
Düğün.com çok başarılı bir site. Umarım siz de rüya bir düğün ile sevdiğiniz insanla hayatınızı birleştirebilirsiniz. Darısı isteyen herkesin başına...

Fotos:1, 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)